maandag 10 maart 2014

Signs you're falling in love.....




Serious, signs you're falling in love,.....zou het kloppen? Ik heb mezelf in ieder geval betrapt dat ik de tekst meerder malen gelezen haha! Waar of niet waar? Ik heb geen flauw idee, aan de ene kant ben ik een sukkel voor de liefde, aan de andere kant ijskoud en de megatrut.

Controle.....all about being in control. Ik ben misschien wel lichtelijk een controlfreak en daarom zo slecht met gevoelens, want dat is iets wat je niet onder controle hebt.Daarom heb ik maar wat puntjes op een rijtje gezet;

  • Als hij een appje stuurt, of een voicebericht via whatsapp begin ik te grijnzen als een sukkel.
  • Ja, ik betrap mezelf op regelmatig mijn telefoon checken of ik een bericht heb. (zels nu ja, tijdens het bloggen)
  • Als ik weet dat hij onverwachts langskomt doe ik wel gewoon open in mn favo PJ of slobbertrui, maar werk ik mezelf wel stiekem een beetje bij met een beetje concealer of foundation en doe alsof ik altijd zo onder de douche vandaan kom, á la natural look (wahaha, terwijl ik het typ denk ik, sjee, ik ben zo suf af en toe)
  • Op het moment dat "hij" binnenloopt, begin ik te grijnzen als een sukkel, snuffel ik aan hem als hij me een knuffel geeft.
  • We soms stom aan het doen zijn, dat we allebei de slappe lach hebben en dat vind ik heerlijk
  • Als hij weggaat wil ik het liefst roepen; neeeeee, blijf! 

Dus tsja, is dit verliefd? Of vind ik hem gewoon heel erg leuk, of ben ik voor hem aan het vallen....
Wie hou ik voor de gek? Mezelf, of vind ik hem niet leuk leuk en geniet ik gewoon van de aandacht? I know, het klinkt heel oppervlakkig en ergens ook wel als, inderdaad, de koude trut, ik weet het. Wat houd me tegen? Is het de angst om jezelf open te stellen voor iets nieuws? Ben ik er nog niet klaar voor? Kan ik gewoon niet genieten ofzo, is dat het wat ik moet leren? Go with the flow?  Hij zegt ook gewoon dat hij verliefd op me is en het enige wat ik uit kan kramen is "ok"...OK!?! What te fuck!?! Hoe dan? Is dat niet mega lomp? Ik kan over van alles praten, maar zodra het over mij gaat....

En dan zodra hij weg is, of ik zie hem een paar dagen niet, dan neemt het "negatieve commiteé" de overhand en ga ik weer malen.....

{MIND} Over-thinking ruins you. Ruins the aituation, twists things around, makes you worry and just make severything much worse than it actually is  ☮k☮ #Quotes


  • Hij is niet mijn type
  • Hij is altijd aan het werk en heeft onregelmatige tijden, een dagje weg zit er niet in door zijn werk
  • Dat houd in dat hij 's nachts opeens gebeld kan worden en weg moet (wat al eens is voorgekomen en ik totally not amused was)
  • Laat staan een weekendje/nachtje weg (ja bummer toch)
  • Ik nu al weet dat sommige vrienden hem totaal niet vinden matchen (tsss, jup, daar moet ik lak aan hebben) dus deze vervalt
  • Hij zelf aangeeft dat hij niet weet hoe we het aan moeten pakken, dat hij zijn leven en werk heeft, ik ook, we het beiden een beetje op de rails hebben en elkaar nu tegengekomen zijn, maar niet weet  hoe het in moet plannen qua tijd, maar dit en mij niet kwijt willen, omdat hij het fijn vind......

En dat laat me dan weer malen en laten mijn vertrouwens issues weer de overhand nemen, en hoe, ja Big Time, can't help it....ik vertrouw hem niet en ik weet van mezelf, hoe leuker ik iemand ga vinden, hoe banger ik wordt dat ik in de maling genomen wordt. En als er dan zulke dingen gezegd worden, heb ik zoiets van, hallo, ik ben geen tijdelijk vermaak of een afleiding waar je ff aan kan kloppen tussen werk door.

 Of ik draaf weer door en maak mezelf gek, want anders ga je toch niet uit eten, of voor me koken, omdat ik ziek ben, onverwachts op de stoep staan met ijs,  omdat ik een rotdag had op werk. Als ik daar weer over nadenk, denk ik weer dat ik mezelf weer gek maak met onzin.


Overthinking ruins you


Dus what the Fuck is het nou en hoe de Fuck kom ik erachter?
Als dit niet weer eens op en top drama was weet ik het ook niet, maar ik ben het in ieder geval kwijt.
Ik ga proberen even niet te denken en te gaan slapen ;) Thanks voor het aanhoren van mijn gezeik...

 photo 29d90442-c811-4125-9d97-09f53f336743.jpg

1 opmerking:

  1. Oeh. Lastig... als je eenmaal verliefd bent, dan zie je dingen niet meer helder..dus t is lastig om te bedenken wat je wel zou moeten doen.. in dat geval ben ik ook zo. Zo zwak als n net geboren poesje..

    Onregelmatige tijden werken is iets wat hij al heel lang doet, door zn werk waar die van houdt, houdt m juist strak en n soort van afstand maar hij is ook geen thuisblijvertje. T is n grote zoogdier in zeer die je af en toe moet laten veren en soms moet je iets harder trekken tijdens t vissen. Maar goed, ik zou niet teveel laten prikkelen door je omgeving maar geniet voorlopig nog even zo, pas alleen op dat je die 'pijn' niet gaat krijgen. Ik zou zeggen 'genieten tot je er genoeg van hebt en mocht je in tussentijd weer helder zijn, dan kan je keuze maken.. Have fun or no have fun, is all up to you, its called life..

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a message,...Tips & comments are always appreciated ♥