maandag 10 februari 2014

That's me, a Drama Queen


Chaotisch, klunzig, megabitch of te lief op het verkeerde moment tegen de verkeerde persoon, tikkeltje-beetje-boel eigenwijs, een ongelofelijke sukkel voor de liefde en uiteraard op en top Drama Queen.....

Tsja, als ik mezelf dan toch moet beschrijven, zou dit wel moeten kloppen haha!

Vandaar dat ik besloten heb, om mijn dagelijke lompe acties, mijn gevoelens en drama van me af te schrijven. Waarschijnlijk lachwekkend voor de lezers, of herkenbaar voor mijn collega-Drama Queens, misschien totaal overdreven voor degene die nooit dramatisch zijn (ik weet dat jullie jokken, want iedereen is weleens dramatisch), maar vooral een uitlaatklep voor mezelf en daar gaat het om.

Schrijven in een dagboek is zo jaren negentig, of iets in die trant. Ik probeer het elke keer, maar als ik mijn oude dagboeken terug lees, merk ik dat hoe meer emoties erbij kwamen hoe onduidelijker mijn handschrift werd, dus schrijven is kansloos. Bespaart me weer zere vingers, kramp in je hand en daarover zitten zeiken wat nog meer drama betekent, of niet dan :P

Dus vandaar deze blog, om mijn frustraties, emoties van mij af te schrijven, want praten is niet mijn sterkste kant. via deze weg ben ik het toch kwijt, punt.

En wie weet als ik het teruglees over een paar dagen, weken, maanden, dan lach ik erom en haal ik er leermomentjes uit. Of wie weet worden mijn posts wel gelezen en haal ik er nog goeie tips/advies uit, geef ik dat  jullie onbewust, of ik laat een van jullie lachen, ook goed, want lachen dat moet je blijven doen!!

En vooral altijd blijven lachen om je eigen grapjes. Doe ik ook ;)
En als mensen je aankijken met een blik van, wtf...
gewoon denken, I DON'T CARE, I LOVE IT!!


Kusjes, van een Drama Queen

P.s. Uiteraard zal ik personen niet bij hun naam noemen, de namen die ooit ter sprake komen, zullen dus niet de werkelijke namen zijn! 

2 opmerkingen:

  1. Aah wat leuk! En ik herken me zelf hier erg goed in, of course, als collega-Drama Queen ;) Ik ben benieuwd naar je blogs! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, aangenaam collega ;) Tsja, laten we eerlijk zijn, wat is de wereld zonder "Drama Queens"...

      Juist! Boring!!!!

      Verwijderen

Please leave a message,...Tips & comments are always appreciated ♥