dinsdag 11 februari 2014

Love, so complicated.....


Wanneer vind je nou echt iemand leuk?
Wanneer ben je nou echt verliefd, wanneer ben je nota bene verliefd?

Sukkel voor de liefde, ja dat ben ik zeker wel. Altijd lopen klagen, dat ik iemand wil die me op een voetstuk zet, die laat zien hoe gek hij van me is, zijn gevoelens uit, met me kan praten....

Wat doe je dan als je iemand hebt ontmoet die dat allemaal doet? Tsja, daar komt de Drama Queen dan weer omhoog. Wat doe je dan?

Vertrouwen.....Dat is echt een van mijn grootste issues. Mijn sinds een paar maanden "ex" die wist niet goed wat dat nou precies was, vertrouwen. Niet dat hij vreemdging bij het leven (althans dat mag ik hopen), maar er zijn wel gevalletjes, of een heel lelijk, irritant en stom geval, wat ik helaas nooit 100% heb kunnen aantonen, die heeft we leen flinke deuk gegeven. En het feit dat mijn "ex" nu opeens wel dingen toe kan geven, of nee, het is niet toegeven, want hij heeft nooit gelogen, maar was het vergeten te zeggen (nog valser) geeft mij nog meer wantrouwen. Vertrouwen,..nee dat is echt zwaar, maar dan ook zwaar weg.

Maar goed, ik dwaal af,...Ik heb dus iemand ontmoet, zijn bevriend geraakt, totaal niet mijn type, niet dat hij lelijk is, zo bedoel ik het absoluut niet, maar nadrukkelijk bevriend. Tot het moment dat hij mij toch leuker dan leuk te vinden. Gelukkig praten we veel, zo fijn, totaal nieuw, aangezien dat een grote reden is dat mijn vorige relatie stukgelopen is. Dus mij leuker dan leuk vinden  is ook zo ter sprake gekomen.

En dan?
 Ik begon hem al leuk leuk te vinden, maar dit maakte me toch wel lichtelijk nerveus. Vertrouwen, daar komt het weer, ik wil hem zo graag vertrouwen, maar ik vind het zo verdomde lastig. En dan nog mijn dramatische kant. Constant denken, malen, conclusies trekken, scenario's nagaan, serieus, soms zou ik films moeten maken, dat kan ik best denk ik :P  Ik heb hem aangegeven dat ik uit een lange relatie kom, dat ik niet op een nieuwe relatie zit te wachten, dat ik het gewoon leuk wil hebben en that's it. Dat begreep hij, zolang ik maar open ben, zodat hij weet waar hij aan toe is. Mijn probleem is, ik had het zo mooi verwoord, "laten we het gewoon leuk hebben en dan zien we wel, en zoniet, even goeie vrienden" LOSER dat ik ben, dat kan ik helemaal niet. Ik vind hem leuk, leuker dan leuk!

 Zo, dat is eruit, natuurlijk ga ik hem dat niet vertellen, jaja, open, ik weet het en dat ben ik ook naar hem. Alleen gevoelens bespreken is een van mijn grootste slechte kanten. Vind ik hem echt leuk? Of is het de aandacht die hij me geeft en ik die gewoon nodig heb om mijn ex te vergeten? Wat is het????? 

Uiteraard heeft iedereen zijn mening klaar staan en ben ik "on the rebound", maar wat als ze het mis hebben? Ik ben zo geneigd soms naar anderen te luisteren, dat ik de helft niet eens meer vertel wanneer ik hem zie, want het wordt  me niet eens gevraagd. Terwijl ik ze juist nodig heb. En ik merk gewoon dat ik heel sterk de behoefte heb erover te praten. Hij zit dag en nacht in mn hoofd, zie ik of gebeurt er wat, wil ik hem dat als eerste vertellen. Vind ik hem dan toch stiekem wel echt leuk leuk? De eerste zoen, wow, serieus, ik kan me niet heugen wanneer ik zo lekker, ja je hoort het goed, LEKKER heb GEZOEND! Mijn "ex" hield niet van zoenen....nee echt niet. Gewoon op de bank een film kijken en ff tegen hem aankruipen, whoa! Dat voelt gewoon zo fijn. Soms lijkt het wel of we een beginnend stelletje zijn, maar ik herinner hem dan aan mij punt; "laten we het gewoon leuk hebben" waarop hij zegt, i know, maar toch ben ik gek op je en ik laat je niet zomaar gaan....Zucht, dan smelt ik nog net niet.

Liefde, gevoelens, waarom moet het allemaal zo moeilijk? Ik ben er door de war van. Verliefd ben ik niet zeg ik, maar wat is verliefd? Wat is de definitie van verliefd?

 Hij maakt me blij zodra ik hem zie, ik word sjaggie als ik hem een paar dagen niet spreek, zie. We zijn nu drie maanden verder sinds ik hem heb leren kennen, althans we kende al van een gezamelijke kennis/vriend, dan zou ik nu toch wel moeten weten wat dit is? Of ben ik echt "on the rebound?", sukkel voor de liefde? Verliefd in aantocht? 

Any suggestions are welcome.....

Of ik ernaar luister >_< nee, serieus, ik hoor het graag!









2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een ontzettend lieve jongen, en jij lijkt ook verliefd (daar lijkt het in ieder geval op!) so why not take a chance? Als het niets wordt, wordt het niets, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. O, en een jongen die niet van zoenen houdt? Wtf haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ DramaQueen Ik lijk verliefd? Wow, zo zie je maar weer hoe het uiten van jezelf/gevoelens op anderen overkomt ;) Thanx girl!

    Weet je, misschien ben ik wel verliefd,...of misschien zelfs aan het worden, maar wat ik zeg, het vertrouwen in een man, er is veel gebeurd, waar ik mezelf misschien nog over uitlaat hier, maar het "anoniem" schrijven is ook wel erg verfrissend! En ik heb een bijna Tiener, waar ik toch ook behoorlijk rekening mee moet houden. Maar inderdaad!!! Het "zoen"gedeelte, daar maak ik nog net geen schandalig gebruik van haha!

    Thanx for your reading & comment! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a message,...Tips & comments are always appreciated ♥