woensdag 12 februari 2014

Changing my life....

Gister werd ik wakker en dacht, ik ben mijn haar zat, het moet eraf! Oh, als ik iets in mijn hoofd heb, dan moet het ook asap gebeuren!

Makkelijker gezegd dan gedaan,..ik dacht slim te zijn en nadat ik mijn kleine grote tiener naar school had gebracht dan net zo goed meteen door kon gaan naar de kapper. Not! Alles mooi dicht, uiteraard logisch op maandag, dus met een pruillip besloot ik dan maar alvast boodschappen te gaan doen. Nog steeds met een pruillip fietsend (tuurlijk begon het ook nog te regenen) zag ik dat er tóch een kapper open was in dit dorp! Met een big smile liep ik naar binnen en plofte op de kapper stoel, wist precies te vertellen hoe ik mijn haar wilde en daar ging ze dan......

Serieus,....ik kreeg me toch zo'n spijt! De plukken vlogen in het rond en toen ik op de grond keek leek het wel of er zo'n langharige afghaanse windhond naast mn stoel lag! Oh My Freaking God, zo suf, haha! Had ik al verteld dat iedereen mn haar zo mooi vond, maar ik me dood irriteerde, omdat het nooit zat zoals ik wilde. Ook al was mn haar tot over mn borsten met eem grove krul/slag erin.

Al bijtend op mn onderlip tegen mezelf pratend; "stel je niet zo aan, jij wilde perse wat anders, nou NU krijg je ook wat anders!", kreeg ik steeds meer vrede met m'n impulsieve actie. Toen ze klaar was voelde ik me fris, nieuw, heerlijk en alle spijt verdween langzaam (tot ik nog een keer die langharige hond zag liggen, maar ach, there was no way back anymore) 

En zo grappig dat een vriendin van mij een grappige quote appte. Alsof het gewoon zo moest zijn!

Dus het is net als Coco Chanel zei:

" A woman who cuts her hair, is about to change her life" 

Nou en of Coco! Dat dacht ik ook!
Van haar tot ruim onderaan mn rug, naar een superkort kapsel! Hello fresh start!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Please leave a message,...Tips & comments are always appreciated ♥